Доставка и връщане
Нашата цел в Kiehl’s е да направим процеса на поръчване възможно най-ефективен. По-долу можете да научите повече за нашите политики и процедури на доставка и за нашата уникална гаранция на Kiehl’s от 1851 г., чиято цел е да гарантира, че винаги ще бъдете доволни от покупките си.
Ако някога сте си купили нещо от нас и не сте доволни от него, можете да върнете всеки от нашите продукти в оригиналното място на закупуване и ще получите 100% гаранция за връщане на парите.
Клиентите, закупили продукти от уебсайта на Kiehl's, може да ги върнат по пощата. За повече информация позвънете на +359 2 4925 911. Продуктите, закупени от самостоятелен магазин на Kiehl's, може да бъдат върнати в който и да е от самостоятелните магазини на Kiehl's. Закупените от всякакви други локации продукти на Kiehl's трябва да бъдат връщани на оригиналното място на закупуване.
За целите на счетоводството ни ви молим при връщане на продукти да включите касовата разписка и/или фактурата. Ако сте закупили продукти на Kiehl's от неоторизирани търговци или други неоторизирани източници, за съжаление не можем да ви дадем гаранция, че ще получите парите си обратно, нито че ще ви съдействаме за каквито и да е проблеми, които може да срещнете.
Ако ви е необходима допълнителна информация относно връщането на който и да е от продуктите на Kiehl's, не се колебайте да ни позвъните на +359 2 4925 911, а за нас ще е удоволствие да ви помогнем, доколкото ни е възможно.
Формуляр за упражняване правото на отказ от договора
ВИД НА ДОСТАВКАТА |
ТАКСА ЗА ПОРЪЧКА |
стандартна |
|
стандартна |
|
За да се отстрани всяко съмнение, доставката е безплатна:
- за поръчки на стойност над 100,00 лв., в случай че сте избрали Econt за превозвач;
- за поръчки на стойност над 80,00 лв., в случай че сте избрали Speedy за превозвач.
Обработваме поръчките от понеделник до петък в реда, в който са получени. Поръчките, направени след 12.00 часа EST (обяд) в понеделник–четвъртък и 11.00 часа EST в петък, не се обработват до следващия работен ден.
Времето за доставка до адрес от момента на поръчване е 5 - 7 работни дни, а в случай на официални празници, времето за доставка се удължава в съответствие с броя на неработните дни.
Ако желаете да проверите статуса на вашата поръчка, използвайте номера за проследяване, посочен в имейла с потвърждение за доставка. Ако имате въпроси относно ваша поръчка, обадете ни се на +359 2 4925 911 или ни изпратете имейл до отдел „Обслужване на клиенти“, а ние с удоволствие ще ви съдействаме.