Main content
environmental awareness

НАШАТА ФИЛАНТРОПСКА ДЕЙНОСТ

Мисията на Kiehl's гласи, че ние трябва „да подобрим по някакъв начин качеството на обществото... допринасяйки за по-добри граждани, по-добри фирми и по-добри общности“. За тази цел съсредоточаваме усилията си преди всичко върху подобряването на нашите местни общности, като насочваме филантропските си дейности към нуждите и проблемите на техните граждани.

НАШИЯТ АНГАЖИМЕНТ КЪМ
НАШИТЕ ОБЩНОСТИ

Чрез инициативата „Kiehl's Gives“ прилагаме подход, взимащ под внимание обикновените хора, който помага на местните екипи да се фокусират върху три ключови каузи в техните общности: изследвания и застъпничество за СПИН, околната среда и проблемите, свързани с децата. Към днешна дата сме си партнирали с над 50 благотворителни организации в цял свят.

ПРОУЧВАНЕ НА СПИН

Със своите дълбоки корени в Ийст Вилидж Kiehl's отдавна се застъпва за борбата с ХИВ/СПИН – болест, която порази тази общност през 80-те и 90-те години на миналия век.

Чрез повишаване на осведомеността и отпускане на средства се стремим да окажем значително въздействие върху броя на заболелите от ХИВ/СПИН по света.

Kiehl's x Алиша Кийс

През 2014 г. Kiehl's си партнира с носителката на награда „Грами“ и филантроп Алиша Кийс и неправителствената организация Keep a Child Alive, за да осигури достойно лечение, грижи и подкрепа на деца и семейства, засегнати от ХИВ. Kiehl's продаде лимитирана серия концентрат Limited Edition Midnight Recovery Concentrate и в крайна сметка дари 200 000 щатски долара на организацията.

ОКОЛНАТА СРЕДА

Kiehlis отдавна е поела ангажимент да уважава и повишава осведомеността за нашите океани, паркове и открити пространства - от програмата за рециклиране, която датира от 70-те години на миналия век, до текущите инициативи за опазване на околната среда и набиране на средства в полза на местните общности.

Future Made Better е нашият ангажимент за устойчивост, включващ отговорното формулиране и снабдяване с продукти, свеждането до минимум на производствените отпадъци и екологосъобразния дизайн на магазините. Предлагаме и начини да помогнем на клиентите да дадат своя принос, включително нашата програма „ Recycle & Be Rewarded“.

Kiehl's x Джон Леджънд

Приятелят на Kiehl's Джон Леджънд помогна за създаването на лимитирана серия маска за дълбоко почистване на порите Limited Edition Rare Earth Deep Pore Cleansing Mask. Дизайнът на флакона е разработен от Джон с неговия подпис, а приходите са в полза на благотворителни организации за опазване на околната среда в цял свят.

КАУЗИ ЗА ДЕЦА

С гордост включваме всеки член на семейството в предлаганите от нас формули: майки, бащи, бебета и дори кучета. Почитаме семействата, които живеят и работят в нашите местни общности, и до ден днешен можете да намерите техни снимки на нашата стена с бебешки снимки – някои от тях датират отпреди 40 години!

Нашите семейни ценности са в основата на ангажимента ни да подкрепяме благотворителни организации за деца. Нашата визия е да създадем по-безопасна и устойчива среда за децата чрез връзки с общността и усилия за набиране на средства.

Kiehl's x Матю Макконъхи

В партньорство с актьора Матю Макконъхи в полза на Autism Speaks, световен лидер в борбата с аутизма, Kiehl's пусна лимитирана серия крем за лице Limited Edition Ultra Facial Cream – една от най-популярните ни формули. Kiehl's дари 200 000 щатски долара на организацията Autism Speaks в подкрепа на усилията за осигуряване на ресурси за децата и семействата, засегнати от това заболяване.

Philanthropy

Watch our Philanthropy Video and discover the various ways Kiehl's has been honoring communities--donating money to help cure HIV/AIDS, recycling, and raising money for women's health.

МИСИЯТА НА KIEHL'S

„Една стойностна фирма трябва да има цел за своето съществуване. Не само ежедневната цел да реализира справедлива печалба, но и да подобри по някакъв начин качеството на общността, на която е отдадена. Всяка фирма - както и всеки човек - допринася за хората около себе си и благодарение на ежедневните си усилия посланието, което тя предава с това, разкрива стандарта за качество, с който тя осъществява целта на своето съществуване.

Ние от Kiehl's се надяваме, че чрез качеството на нашите продукти, чрез начина, по който ежедневните ни контакти са насочени към истината, праведността и справедливостта, можем по някакъв начин да съобщим на тези, които може би не са наясно, че тези качества са вечни и се подновяват всеки ден, като правят по-добри граждани, по-добри фирми и по-добри общности.“

Непрекъснато се стремим да реализираме тази визия и винаги да служим на нашите клиенти, на нашите общности и един на друг по най-добрия възможен начин.

Съобщение за ориентация
За най-добро преживяване, моля, обърнете устройството си