ЧЗВ
Ние от Kiehl’s се гордеем с дългата си традиция в обслужването на нашите клиенти, квартали и общности. Открийте някои от уникалните услуги, които предлагаме онлайн и в магазините, за да можем да предоставяме най-доброто обслужване.
Можете да закупите нашите продукти от този уебсайт или в самостоятелните магазини на Kiehl's
За да намерите най-близкия магазин на Kiehl's, използвайте нашия Локализатор на магазини. Просто въведете пощенския си код, за да намерите адресите на магазините на Kiehl's, които са най-удобни за вас.
На Kiehls.com предлагаме 5 мостри с всяка онлайн поръчка. Каним ви също да ни посетите на едно от гишетата на Kiehl's, за да получите безплатна консултация за грижа за кожата и мостри от най-подходящите за вас формули на Kiehl's
За да откриете най-близкия до вас магазин на Kiehl's, използвайте нашия Локализатор на магазини. Просто въведете вашия пощенски код, за да намерите адресите на магазините на Kiehl's, които са най-удобни за вас.Направените в нашия уебсайт поръчки се обработват и изпращат много бързо; за съжаление не можем да отменяме или променяме поръчки. Съжаляваме за евентуалните неудобства поради това.
Можете да очаквате доставка на пратката в рамките на около 5-7 работни дни.
За да промените паролата си, отидете на страницата за вписване, като щракнете горе вляво, след което щракнете върху „Забравена парола?“. Въведете вашия имейл адрес, на който ще бъде изпратена временна парола.
Препоръчваме ви да смените временната парола с парола, която вие сте избрали, при следващото ви в системата. За тази цел кликнете върху Лична информация и потвърдете своя имейл, въведете нова парола, потвърдете новата парола и кликнете върху Актуализиране на профила.
Ако имате допълнителни въпроси относно вашата парола, пишете ни тук, от „Моят въпрос“ изберете Онлайн поръчки. Или ни се обадете на безплатния телефон +359 2 4925 911, пон. – пет. 9.00 – 17:00. Представител на Kiehl’s от 1851 г. с удоволствие ще ви помогне.Здравето и безопасността на нашите клиенти винаги са били основният приоритет за L’Oréal. Същото се отнася и за хуманното отношение към животните.
В L’Oréal е разработена много строга процедура за оценка на безопасността на продуктите, подкрепена с научни изследвания. Доста преди въпросът за тестванията върху животни да бъде повдигнат от гражданското общество или включен в регулаторна рамка, L’Oréal пое ангажимент за нови методи за оценка на безопасността, които не включват животни. Като истински първенец, от 1979 г. насам L'Oréal реконструира модели на човешка кожа в лаборатории, за да разработва ин витро тестове за безопасност като алтернатива на животните. През 1989г. L’Oréal напълно прекрати тестването на своите продукти върху животни, тоест 14 години преди това да бъде изискано със закон. Днес L'Oréal не тества своите съставки върху животни и не толерира изключения от това правило.
Възможно е обаче някои здравни органи да решат да проведат сами изпитванията върху животни на определени козметични продукти, какъвто е случаят с Китай. L’Oréal е компанията, която от повече от 10 години работи най-активно заедно с китайските органи и учени за признаване на алтернативните методи на тестване и за спомагане регулирането на козметичните продукти да се превърне в пълно и категорично премахване на изпитванията върху животни. Благодарение на това от 2014 г. определени продукти, произвеждани и продавани в Китай, като например шампоан, душ гел или грим, вече не се тестват върху животни.