Заявяване на поръчка
За да ви осигурим възможно най-безпроблемен процес на поръчваме, на kiehls.com сме предоставили подробна информация за това как да направите поръчка.
Kiehl's приема American Express, MasterCard и Visa като форми на плащане. Прилагат се националните правила за доставка. Вж. Доставка и връщане.
Всички направени в този уебсайт поръчки са криптирани, благодарение на което информацията от кредитната карта, посочвана в момента на поръчката, е защитена.
В случай че кредитната ви карта бъде отхвърлена, Kiehl's ще ви уведоми за това и ще поиска нов номер на кредитна карта. Посочете на Kiehl's новия номер на кредитна карта в рамките на 5 дни, за да можем да изпълним поръчката ви, без да е необходимо да я правите наново.
Тъй като имейлът не е сигурен метод за предоставяне на информация от кредитна карта, ви препоръчваме за ваша сигурност да НЕ изпращате по имейл такава информация на отдел Обслужване на клиенти.
За съжаление в момента не изпращаме извън България поръчки, направени в kiehls.bg. Използвайте нашия Локализатор на магазини, за да намерите най-близкото до вас място, където се продават продукти Kiehl's.
При завършване на поръчката ще получите имейл с копие от нея. След като поръчката ви бъде изпратена, ще получите допълнителен имейл за потвърждаване на вашата поръчка. Този имейл ще съдържа информация за проследяване на пратката, за да можете да проверявате статуса на поръчката си, когато ви е удобно. Ако имате въпроси относно статуса на вашата поръчка, свържете се с представител на Kiehl's за обслужване на клиенти на +359 2 4925 911 или изпратете имейл на отдел „Обслужване на клиенти“.
Към момента Kiehls.com не поддържа изпращане до множество адреси в една поръчка. Поставете в кошницата продуктите, които желаете да изпратите до една локация, и направете поръчката. След това можете да продължите с друг адрес, като започнете процеса по поръчване отново.
Ако разполагате код от промоционален купон, който може да се използва в Kiehl's от 1851 г., въведете този код в карето на страницата с кошницата при завършване на поръчката. Промоцията ще бъде отразена на следващите страници. Ако желаете да получавате периодичните ни промоции, присъединете се към Регистъра с клиенти.
Можете да разгледате историята на вашите поръчки, като се впишете във Вашия акаунт и изберете История на поръчките от полето за избор вляво.